reklama

Deň ako stvorený na prekvapenia a silné zážitky

Po bezpečnostnej kontrole stúpim do chladných priestorov zimného štadióna a hneď upriamim svoju pozornosť na stenu, na ktorej sú zarámované fotky hráčov Lokomotivu Jaroslavľ. Pozriem na Dema, ktorého fortografia sa vyníma pod strechou zimáku a na chvíľu moju myseľ zaplaví vlna smútku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Pokračujem ďalej v objatí priateľa, ktorý ma pevne stíska okolo pása. Žiarím šťastím, je to na mne vidieť. Oproti minulému roku sa tu veľa vecí zmenilo. Pribudli plagáty, ochranka, veľkoplošná obrazovka, mladé slečny, ktoré zaujali miesto roztlieskavačiek, V.I.P. boxy zmenili čiernu na priehľadnú a na róbach upravujúcich ľad sa hompáľa maskot nášho tímu – Leo. Kochám sa tou nádherou okolo seba. Schádzam po schodíkoch sektoru B2 až na svoje miesto. Sadám si a s úžasom sledujem hráčov oboch tímov, ako sa pripravujú na zápas. Prihrávajú si, strieľajú góly, v bráne stojí brankár, ktorý sa snaží odolávať každej strele od spoluhráčov. Priviniem sa k drahému a vtískam mu malý bozk na líce. Konečne som na zápase Kotinentálnej hokejovej ligy!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Celým zápasom nás sprevádza moderátor Marián, ktorý vytvára atmosféru spolu s Leom. Predsatvuje hráčov jednotlivých tímov a pozýva ich na ľad. Všetci svorne nastúpení sa s prilbami v rukách nechávajú unášať národnými hymnami. Diváci tlieskajú, bavia sa mexickými vlnami a pokrikmi, ktoré majú dopomôcť k výhre a vytvárajú atmosféru. Poháňajú domácich bojovými pokrikmi HC LEV, HC LEV .....

Zápas sa vyvíja v prospech domácich. Hostia sa snažia dorovnávať, no naši majú viditeľne navrch. Sú predsa doma a tu prehrať určite nechcú. Po uplynulých dvadsiatich minútach rozoberáme s kamarátmi úvod zápasu. Všetci chceme výhru. Zrazu k nášmu radu pristúpi pán a zavolá chalanov na ľad súťažiť. Ja, celá nadšená vyprevádzam bozkom moju polovičku a mávam mu z tribúny. Je medzi tromi chalanmi, ktorí súťažia o zaujímavé ceny. Ich úlohou je streliť čo najviac gólov. Priateľ sa snaží, je to na ňom vidieť. Trafí prvý aj druhý raz, tretia strela ide pomimo. Podobne je na tom aj súper z Popradu. Tak moderátor rozhodne, že si dajú chalani rozstrel. Popradčan víťazí a môj milý vyhráva pobyt v penzióne J Vracia sa ku mne s iskričkami v očiach, objíma ma a zaplavuje ma hŕbov bozkov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„ Miláčik, vyhral som to pre nás “, zahlási. Objímam ho a už sa aj začína druhá tretina, ktorú spoločne nevnímame. Keď nával emócií pominie, prichádza na rad posledná tretina zápasu. Užívame si ju plnými dúškami. Tlieskame, kričíme, povzbudzujeme našich k lepším výkonom. Všetko vychádza. Ešte pred sirénou sa strhne bitka, ktorá v takejto lige nesmie chýbať. Cítim sa ako v NHL. Chlapci do seba búšia hlava-nehlava, rozhodcovia sú v niektorých prípadoch úspešní pri oddeľovaní našich „levov“, inokedy radšje stoja bokom a už rozdeľujú trestné minúty. Na súperovej striedačke už niet miesta. Je preplnená. Všetci sa na tom dobre bavíme. Náš tím zvládol ďalší zápas a vyhrali sme 6:3.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechce sa mi odísť, aj keď sa zápas jasne skončil. Ostávam teda s hŕstkou verných, ktorí čakajú na ďakovanie a rybičky od chalanov. Posledný potlesk nás všetkých patrí Leovi, ktorý sa váľa po ľade a zabáva publikum.

Tento deň sa mi zapíše do mojej mysle ešte na dlho. Odchádzam v objatí s priateľom a v hlave mi víria zážitky z dnešného zápasu.

Mária Štefaňáková

Mária Štefaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

" Mojím životným cieľom je poskladať si skladačku zo snov a splnených prianí. " Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu