reklama

Každodenná šanca

Keď je hodina literatúry, malo by sa tvoriť. Som toho zástancom, no nikto to nedodržiava v normálnom školskom živote. Ale dnes ma čosi napadlo, tak som písala a písala...až vzniklo toto. Je to jednoduché, ako využiť každý deň. Tak v skratke som zhrnula, čo za každý deň dá napraviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Človek by si uvedomiť mal,

že každý nový deň je dar.

Znamená šancu skúsiť zas,

čo nevyšlo nám na prvý raz.

Veď nikdy nie je neskoro,

povedať blížnemu to slovo:

Milujem Ťa!, Odpusť!, Prepáč!,

je nový deň, tak si to váž.

Je dôležité prísť na pravé hodnoty,

ktorým smerom povedú naše kroky,

kam odbočiť na križovatke života,

či čeliť prekážkam alebo ísť pozdĺž plota.

Veď niekde nás čaká lepší život,

no nemôžeme očakávať všetko hneď.

Len tvrdou prácou dosiahneme ciele,

najprv len po kúsku, neskôr celé.

Človek by si uvedomiť mal,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

že len on dokáže zmeniť všetko sám.

Je strojcom svojho šťastia,

má v rukách pravidlá, ktoré platia.

Mária Štefaňáková

Mária Štefaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

" Mojím životným cieľom je poskladať si skladačku zo snov a splnených prianí. " Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu