reklama

Nový rok a s ním aj novoročné predsavzatia

S novým rokom prišli aj predsavzatia, túžby a sny do ďalších 366 dní. Každý si akosi tak v kútiku svojej duše povie, že by chcel niečo zmeniť, lebo každý musí začať od seba a tak zmeníme aj niečo viac, možno aj celý svet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

KeddddKeď 31.12.2011 odbili hodiny a všetci začali otvárať šampanské, pripíjať si na lepší život, zdravie a šťastie v ďalšom roku, niektorí sa na chvíľu zamysleli, utiahli sa do svojho vnútra aj napriek neustálemu hluku ohňostrojov a radosti okolostojacich na námestiach a povedali si, čo by chceli na sebe a v svojom živote zmeniť v nasledujúcom období.

Aj ja som patrila medzi takých, čo si každoročne niečo nájdu, čo nebolo práve najlepšie urobené za celý rok. Aj ja som si želala zdravie pre seba, moju rodinu a priateľa. Aj more šťastia, keďže ma čakajú maturity a skúšky na vysokú školu. Taktiež som sa zamyslela nad zmyslom lásky a nezabudla som poďakovať tomu, ktorý pri mne stál počas 365 dní, snažil sa mi dať lásku celého sveta, bol ohľaduplný, milý, tolerantný, romantický (ak si to situácie vyžadovali :), stále súhlasil s mojimi rozhodnutiami, nebál sa mi povedať, čo ho trápi, čo by chcel zmeniť a naučil ma meniť sa spolu s ním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No nadišla mi aj otázka, čo chcem v tomto roku zmeniť alebo dosiahnuť ja. Myšlienky mi vírili rôznymi smermi. Najprv som myslela na drahého, ktorému by som rada naďalej opätovala jeho lásku, aby sme mali čo najmenej nezhôd, aby víťazila naša láska nad intrigami druhých. Potom som na minútku myslela nad maturitou a nad tým, aby som urobila skúšky na vysokú školu. A v neposlednom rade prišlo miesto aj na mňa: Chcem byť dobrým človekom. Neubližovať druhým. Neriešiť životy druhých, ale len ten môj. Nech sa nesnažím žiť životy iných, ale ten svoj. Zamýšľať sa nad tým, čo urobím a ako. Nikdy neplakať nad tým, čo sa stane, ale rozmýšľať ako tomu predísť. Svedomite sa pripravovať na rolu dospelej ženy, budúcej matky a manželky, budúcej študentky vysokej školy...aby nič, čo zo seba vydám nevyšlo nazmar. Nech robím len správne rozhodnutia podložené dobrými argumentmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... bolo toho naozaj dosť. Lenže to je každý rok v deň Silvestra. Verím, že splním väčšiu polovicu mojich novoročných predsavzatí. Prajem aj Vám, všetkým, ktorí ste si nejaké to predsavzatie dali, aby ste boli úspešní pri jeho uskutočňovaní. A hlavne, nech spoločne prídeme na to, že si o rok povieme, splnil/a som aspoň to alebo tamto...Veľa šťastia!

Mária Štefaňáková

Mária Štefaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

" Mojím životným cieľom je poskladať si skladačku zo snov a splnených prianí. " Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu