reklama

Aká je len láska potrebná ...

Láska je podľa mňa niečo nesmierne veľké a nekonečné. Bude tu vždy, nikdy sa nestratí, prekvitá ňou celý vesmír. Láska je odbor, v ktorom veda na plnej čiare zlyhala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prežívam najkrajšie obdobie v mojom živote. Neviem, čím to je, no možno by sa nejaké rozumné vysvetlenie našlo. 


Láska. Jedno slovo, tak krátke a jednoduché. To ona robí so mnou zázraky. Jeden človek dokáže zmeniť svet od základov. Ten môj sa zmenil, ale len v dobrom zmysle slova. Cítim sa nad vecou, snažím sa, aby ma netrápili nepodstatné veci. V škole sa mi darí vlastným pričinením, ale aj tým, že mám stále pri sebe niekoho, kto ma podrží, objíme, pohladí, ak mi je ťažko. Lebo my, mladí, častokrát zápasíme s maličkosťami, ako sú napríklad: zlá známka v škole (tá dokáže tak pokaziť náladu) alebo nezmyselná "nanič nálada". S týmto všetkým sa musíme naučiť prežiť, lebo prídu časy, kedy takéto drobnosti pominú a prídu na rad podstatné skutočné problémy. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sama neviem, ako najlepšie vystihnúť to, čo skutočne cítim v hĺbke svojej duše. Je to čosi neopísateľné, niečo, čo ma napĺňa radosťou a šťastím. Je najkrajšie zobudiť sa s pocitom, že máte kdesi niekoho, kto vás ľúbi, ktoo na vás neustále myslí a kto vám deň čo deň dokazuje, ako si vás váži a dáva vám pocítiť, že ste pre neho dôležitý. A keď zaspávate s tým, že vám milovaná osoba zavolá pred spánkom, že jej chýbate a že vás ľúbi, máte chuť zavrieť oči a nemyslieť na nič zlé, ale práve naopak, myslíte dopredu a čakáte na ďalší nový deň, ktorý prinesie veľa nových zážitkov s milovaným. Žijem v láske, porozumení a v súcite a cítim sa šťastná.

Mária Štefaňáková

Mária Štefaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

" Mojím životným cieľom je poskladať si skladačku zo snov a splnených prianí. " Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu